Răzvan are nevoie de un tratament în UCRAINA, unde o sesiune de terapie costă 3.500 euro.
Dacă doriţi să-l ajutaţi, puteţi dona orice sumă în unul din conturile deschise la BCR Timişoara:

Ron: RO81RNCB0314008394760001
Euro:RO54RNCB0314008394760002
Cod SWIFT RNCB ROBU
(pentru donaţii din străinătate)
Titular Machedon Ana (mama)

Suma de care avem nevoie este de minim 3.500 EURO, care acoperă o sesiune de terapie şi transportul din Timişoara în Ucraina.

TOTAL DONAŢII

Suma pentru o nouă sesiune de tratament- 3200 EURO
Sunt în cont - 580 de EURO
S-au folosit - 2900 de euro din 3200 primiţi (facturi)

marți, 26 iulie 2011

Confirmarea de la clinică

Doamne ajută!


Am primit astăzi confirmarea de la Clinica din Lviv pentru perioada 15.08-27.08.2011. Ne bucurăm mult că ne-au acceptat pentru că în această perioadă sunt multe solicitări şi alţi părinţi stau la coadă. Noi, cum am amânat tratamentul din iunie doar am reprogramat sesiunea. Dacă totul este bine şi vom reuşi să aranjăm şi cu transportul vom ajunge în sfârşit în Ucraina. Am găsit o modalitate de cazare mai ieftină chiar lângă clinică, am primit şi confirmarea de cazare de la Hotel Elita. Le puteţi vedea şi dumneavoastră mai jos.
Cu ajutorul lui Dumnezeu şi al dumneavoastră se întâmplă lucruri minunate, care acum câteva luni nu păreau posibile. Dar ştiţi cum este, ce nu e posibil la om, Dumnezeu poate.
Să fiţi sănătoşi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu