Răzvan are nevoie de un tratament în UCRAINA, unde o sesiune de terapie costă 3.500 euro.
Dacă doriţi să-l ajutaţi, puteţi dona orice sumă în unul din conturile deschise la BCR Timişoara:

Ron: RO81RNCB0314008394760001
Euro:RO54RNCB0314008394760002
Cod SWIFT RNCB ROBU
(pentru donaţii din străinătate)
Titular Machedon Ana (mama)

Suma de care avem nevoie este de minim 3.500 EURO, care acoperă o sesiune de terapie şi transportul din Timişoara în Ucraina.

TOTAL DONAŢII

Suma pentru o nouă sesiune de tratament- 3200 EURO
Sunt în cont - 580 de EURO
S-au folosit - 2900 de euro din 3200 primiţi (facturi)

vineri, 2 noiembrie 2012

Ce mai face Razvan!

Bun gasit dragi nostri  !  A trecut ceva timp de cind nu am mai dat nici un semn de viata,nu ca nu am fi vrut dar am fost prinsi cu activitatile si programul nostru de recuperare,cu problemele de zi cu zi care nu sint putine,iar timpul trece parca zboara.Stiu ca vati gindit la noi,si noi ne-am gindit mereu la voi toti care ne sinteti alaturi si ne ajutati si va multumim din suflet.Despre Razvan pot sa va spun ca,in principiu este bine si pentru asta ai multumesc Bunului Dumnezeu adica nu mai avem asa probleme cu racitul si cu tot felul de alte afectiuni cum era cind era mai mic.Din punct de vedere psihomotor nu avem alte imbunatatiri sau progrese,sintem tot asa cum v-am spus in postarea anterioara,chiar daca nu am incetat deloc sa facem terapie.
Cum vam mai spus facem recuperare si stimulare la centre in oras,acasa,si am fost la Baile 1 Mai in acest an de trei ori,iar acum ne pregatim pentru a patra sesiune,in  4 noiembrie  vom merge din nou.Ma rog la Dumnezeu sa ne ajute sa facem toate procedurile cu bine si sa avem si rezultate.
Ne-am fi dorit sa mai putem ajunge in Ucraina la recuperare,dar din pacate sint multe probleme care ne impiedica sa mergem.Poate cu ajutorul lui Dumnezeu si al vostru vom reusi in viitorul apropiat,pentru ca imi doresc din tot sufletul sa fac mai multe pentru Razvan,sa avem progrese mai multe....poate intr-o zi o sa-l vad in picioare,chiar si ajutat dar sa paseasca singur:> smug....Este foarte greu in stadiul in care e acum,deplasarea cu el e foarte dificila,iar cheltuielile foarte mari,abia le mai facem fata,cred ca stiti si voi toti ca pe unde mergi trebuie bani si toate sint  foarte scumpe.:( sad.Sa va mai spun ca Razvanel al nostru creste,este mare si frumos,ii place foarte mult sa fie in centrul atentiei,sa fie multa lume in jurul lui,dar cel mai mult ii place sa se plimbe cu masina,e cel mai fericit copil cind e in masina:) happy.Va pupam pe toti,va multumim din suflet ca sinteti alaturi de noi si ne rugam Bunului Dumnezeu sa va dea multa sanatate,bucuri si sa va tina departe de greutati si probleme,Doamne Ajuta !
Va invitam la o sedinta foto  cu Razvanel.


Eu si mami in bazin la 1 Mai










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu