Răzvan are nevoie de un tratament în UCRAINA, unde o sesiune de terapie costă 3.500 euro.
Dacă doriţi să-l ajutaţi, puteţi dona orice sumă în unul din conturile deschise la BCR Timişoara:

Ron: RO81RNCB0314008394760001
Euro:RO54RNCB0314008394760002
Cod SWIFT RNCB ROBU
(pentru donaţii din străinătate)
Titular Machedon Ana (mama)

Suma de care avem nevoie este de minim 3.500 EURO, care acoperă o sesiune de terapie şi transportul din Timişoara în Ucraina.

TOTAL DONAŢII

Suma pentru o nouă sesiune de tratament- 3200 EURO
Sunt în cont - 580 de EURO
S-au folosit - 2900 de euro din 3200 primiţi (facturi)

joi, 10 februarie 2011

Căruciorul cel nou

15.04.2011

Chiar în vinerea dinaintea plecării la Oradea printre bagaje şi drumuri am reuşit să depun dosarul pentru cărucior. Anul trecut când am mai încercat nu s-a potrivit şi Răzvan a rămas să facă drumurile prin oraş tot în căruciorul vechi, mic şi destul de incomod. Uneori renunţam chiar şi la cărucior şi mai bine îl duceam în braţe. Însă tot crescând, am început să-mi fac gânduri cum voi mai putea să-l duc pe braţe, el fiind tot mai greu, iar greutatea mea rămânând constantă (sunt tot aşa slabă ca în poze). 
Dar, cum vă scriam în postul anterior, veştile bune au continuat: de o lună aproape avem cărucior nou, albastru, frumos. Răzvan stă incredibil de bine în el, nu îmi vine să cred ce bine se aşază, căruciorul e trainic (asta îl face şi puţin mai greu, dar cu ajutor reuşesc să mă folosesc de el), se pliază, are diferite poziţii de la şezut la întins, se conduce uşor şi partea minunată este că l-am primit mai repede decât puteam gândi. Dumnezeu a lucrat prin oameni.
Ştiam de când am depus dosarul la casa de asigurări că va dura o lună până primim răspuns. Prin casă se acordă o sumă care fie acoperă integral preţul, fie doar o parte şi urmează să completezi cu încă ceva bani. Oricum, reducerea e considerabilă şi cererea pe măsură, vă daţi seama.
Lucrurile s-au legat bine, pregătite cu măiestrie de la începutul anului. Mai ştiţi că v-am spus cum la Oradea am avut ocazia să-l pun pe Răzvan într-un cărucior al unui alt copilaş de acolo şi să constat cât de bine stă în el. Ei bine, m-am documentat aşa încât până să avem cererea aprobată ştiam deja de unde să facem comanda pentru căruciorul albastru confortabil
Prin amabilitatea lui Cristian şi Emil care ne-au pus în legătură cu Dana de la Motivation am reuşit ca într-o săptămână să vină acasă să-i facă măsurătorile lui Răzvan şi să ne aducă la scară minunăţia de cărucior. Nici nu ne gândeam la începutul anului că primăvara vom ieşi la plimbare în formula aceasta. Mi-e de mare ajutor, şi chiar de a trebuit să achităm încă 200 de euro, merită. Coloana lui Răzvan stă dreaptă, picioarele nu îi atârnă pe jos, suntem foarte bucuroşi şi mulţumim pentru ajutor tuturor. Chiar o veste minunată pe care ne doream să o împărtăşim cu voi:).
Să fiţi sănătoşi şi voioşi că aveţi motive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu