Răzvan are nevoie de un tratament în UCRAINA, unde o sesiune de terapie costă 3.500 euro.
Dacă doriţi să-l ajutaţi, puteţi dona orice sumă în unul din conturile deschise la BCR Timişoara:

Ron: RO81RNCB0314008394760001
Euro:RO54RNCB0314008394760002
Cod SWIFT RNCB ROBU
(pentru donaţii din străinătate)
Titular Machedon Ana (mama)

Suma de care avem nevoie este de minim 3.500 EURO, care acoperă o sesiune de terapie şi transportul din Timişoara în Ucraina.

TOTAL DONAŢII

Suma pentru o nouă sesiune de tratament- 3200 EURO
Sunt în cont - 580 de EURO
S-au folosit - 2900 de euro din 3200 primiţi (facturi)

joi, 10 februarie 2011

Poze de la Oradea

12.04.2011

Mai ştiţi că am fost la Oradea, puteţi citi mai sus despre ce am făcut acolo şi cum ne-a fost. Se întâmpla în februarie la sfârşit cât încă era zăpadă şi frig afară. Vă promiteam fotografii cu Răzvan şi prietenul lui Robert, un băieţel simpatic care s-a lipit de Răzvan şi au fost nedespărţiţi pe tot parcursul sejurului. Robert i-a citit poveşti, l-a drăgălit, au ieşit împreună în zăpadă, i-a cântat la xilofon descoperind cât de mult îi place lui Răzvan muzica. Iar Răzvan îi răspundea cu hohote de râs şi cu bună dispoziţie. Ce mai, o prietenie sinceră plină de afecţiune.

"Răzvan, să ştii că sunt lângă tine!"                                                                

băieţii în pijamale la o porţie de râs înainte de culcare

"Vine goanga pâş, pâş, pâş!"
                                                               
după baie mami mă înfofoleşte, stilul sărmăluţă

freză de seară

acasă

Acasă, la scurt timp după de ne-am întors aveam să ne bucurăm mult de vizita neaşteptată a lui tati, care a putut veni cu lucrul în ţară şi a rămas pentru câteva zile. Am fost destul de ocupat după cum vedeţi şi încă nu v-am dat toate veştile bune :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu