Răzvan are nevoie de un tratament în UCRAINA, unde o sesiune de terapie costă 3.500 euro.
Dacă doriţi să-l ajutaţi, puteţi dona orice sumă în unul din conturile deschise la BCR Timişoara:

Ron: RO81RNCB0314008394760001
Euro:RO54RNCB0314008394760002
Cod SWIFT RNCB ROBU
(pentru donaţii din străinătate)
Titular Machedon Ana (mama)

Suma de care avem nevoie este de minim 3.500 EURO, care acoperă o sesiune de terapie şi transportul din Timişoara în Ucraina.

TOTAL DONAŢII

Suma pentru o nouă sesiune de tratament- 3200 EURO
Sunt în cont - 580 de EURO
S-au folosit - 2900 de euro din 3200 primiţi (facturi)

vineri, 6 ianuarie 2012

LA MULȚI ANI CU FOLOS!

Dragi prieteni, sper că ați petrecut sărbătorile cu bine alături de cei dragi, cu sănătate și pace. Noi vă dorim un AN NOU plin de bucurii, împliniri, sănătate multă, să fiți iubiți și fericiti! 
Ne cerem scuze că nu am dat nici un semn, nu v-am mai spus nimic despre noi, dar am avut o perioada foarte agitată cu multe evenimente dar și probleme. De mai bine de două luni ne-am mutat în noua casă, unde nu am avut internet până acum câteva zile. 

Despre Răzvan vă pot spune că e binișor, psihic e mai bine, mai atent, înțelege tot mai multe lucruri, e...mai ,,matur'' parcă. Ține mult mai bine capul, îi place foarte mult să stea ridicat în fund, nu stă încă singur dar are mai mult echilibru decât înainte. Toate aceste progrese le-am observat în timp, după ce ne-am întors din Ucraina. Ne dorim foarte mult să mai ajungem și anul acesta măcar de trei ori. Trebuie să avem continuitate la acea terapie. Numai așa vom putea vedea mai multe rezultate. 

Acum facem terapie acasă, mergem la grădinița Constantin Pufan unde facem tot felul de stimulări polisenzoriale. Am început să frecventăm și centrul de zi Podul Lung unde Răzvan stă fără mama 4-5 ore cu grupa de copii și doamna educatoare, ceea ce pentru noi înseamnă foarte mult, e un pas uriaș. 

Din pacate, acum, până ne reorganizăm cu transportul, am întrerupt frecventarea centrului. Sperăm să reîncepem cât mai curând posibil. Sărbătorile le-am petrecut cu tati și am putut să ne deplasăm cu mașina în oraș. De luni s-a întors la muncă și mami învață pentru examenul la școala de șoferi care este luna aceasta. Să mă pomeniți ca să reușesc să îl iau, foarte mult m-ar ajuta să pot conduce mașina.

Ne bucurăm că pășim în noul an alături de voi. Vă dorim să aveți parte de bucurii nesperate anul acesta și putere să treceți peste încercări.
La mulți ani din partea noastră: Răzvan, Ionuț și Ana Machedon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu